برون سپاری[1] در بسیاری از سازمانهای امروزی (غربی ، شرقی یا ایرانی ) از امری غیر عادی وعجیب ، به فعالیتی متداول تبدیل شده است . کمی تفکر در این واژه ، ما را به بررسی و مطالعه مفاهیمی چون ساختارهای سازمانی ، بنگاههای دولتی و خصوصی ، بازاریابی رقابتی و انحصاری ، ایجاد ارزش افزوده بیشتر ، کاهش هزینه و افزایش سود آوری ، پروژه و مدیریت آن ، مدیریت مخاطرات و انعطاف پذیری ، نفوذ به بازارهای جدید وبسیاری ابزار و دانشهای تخصصی دیگر سوق می دهد.
برون سپاری که این روزها به عنوان یک روش واگذاری بخشی از کارها به خارج از سازمان یا داخل سازمان به صورت پیمانکاری مطرح است . مانند هر روش دیگری همانطور که می تواند مفید باشد ، اگر دارای شرایط استاندارد های تعریف شده و شفافی نباشد ممکن است ضرر و زیانهای بسیاری را به همراه داشته باشد.
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
فصل اول کلیات پژوهش
فصل دوم ادبیات و پیشینه ی پژوهش
تاریخچه ومفاهیم برون سپاری و مزایا و معایب آن. 9
روندهاي اخير در برونسپاري.. 12
برونسپاري ؛ يک اقدام کليدي تجاري.. 22
مقايسه تطبيقي برونسپاري با اصول اقتصادي.. 24
دلايل برونسپاري و منافع مورد انتظار. 25
مزایای برون سپاری برای تامین کنندگان. 46
مزایای برون سپاری برای شرکت خدماتی.. 47
مزایای برون سپاری برای مشتریان. 47
براي برون سپاري چه اقداماتي لازم است ؟. 48
چه نوع فعاليت هايي را مي توان برون سپاری کرد؟. 51
هسته اصلي و علت وجودي سازمان شما چيست؟. 51
عوامل موثر بر موفقیت روابط برون سپاری.. 52
مراحل 10 گانه گارتنر جهت موفقيتدر برون سپاري.. 55
فصل سوم روش پژوهش
ابزارهای گرد آوری اطلاعات... 60
فصل چهارم نتیجه گیری و پیشنهادات
ارائه پیشنهاد بر مبنای نتایج حاصل از تحقیق.. 68
ارائه پیشنهاد جهت انجام پژوهش های آتی.. 68
[1]- out sourcing
مبلغ قابل پرداخت 22,100 تومان